2009年1月5日 星期一

做貓主人甚艱難

好想訓一陣可是我張床變了動物園了。




我這張是3呎闊的單人床,但每晚跟5隻貓一齊訓,真係好迫的。
我 d friend話同貓一齊訓唔衛生,唔係呀!我d貓好乾淨,佢地d手腳白雪雪的。

2 則留言:

  1. 你好呀
    我睇左你個blog
    你好叻呀瓣瓣掂
    我都有玩手作同養貓架
    你五隻都係安哥拉嗎?
    我都有一隻安哥拉
    是仔仔未奄的
    最後開始un咕臣
    體重得返八點六磅咋
    我想我的未必是純種
    想請問你安哥拉可以有几多磅
    同埋毛是不是很長

    回覆刪除
  2. 貓仔跟貓女的性格不一樣喔。
    我家的安哥拉貓大約6-8磅,咪咪哥是肥仔,佢有20幾磅。
    毛毛的長度跟我的手指差不多長度

    回覆刪除