2013年10月21日 星期一

中國粘土

我朋友一聽大陸粘土馬上嚷著要試,因為佢整花用量很大..........有無咁快呀!佢今日收到貨了!

一包250g 大約有咁大包,才 11.5 人仔........以後唔使慳住來用了! ^ ^

250 g 的獨立包裝比 1 kg 庄的較易保存。


大陸粘土比較乾,每次拿一細舊出來,買粘土時記得買埋這種盒仔,可以在沒有保鮮紙情況下保存幾天(幾多天不清楚,遲 d 話你知)

 
未用的粘土用幾層保鮮紙包著,然後加個膠袋,記得把膠袋的空氣排出。


然後放在有軟膠邊那種保鮮盒儲存

我始終唔贊成放條濕毛巾落去包著粘土或者放入雪櫃,潮濕易發霉及滋生細菌。
 

2 則留言:

  1. Where to get the China's clay??

    回覆刪除
    回覆
    1. pls e-mail to me, I send you the china clay's link

      my e-mail :
      littlecatwhitewhite@yahoo.com.hk

      刪除