2013年11月15日 星期五

粘土教學吉烈豬扒 ~ miniature food 粘土迷你食物制作日記

只可按分享鍵來分享網址連結
不接受任何理由轉貼本人圖文
不知道免費教學何時會終結,希望大家珍惜
只 post 作品給人看,沒有 share 制作方法及教程的人,請不要說人家小氣!

今次用了店裡的仿沙糖粉,為免引起誤會所以不打算 post 到群組了。

有感而發:

我是個長期病患者,我沒有工作,我用自已的手藝賺錢,其實同大家上班賺錢沒什麼分別,大家都是用勞力賺錢。
我相信有很多手作人也是同我一樣用自已的勞力生活,如果因為不分享而被人說話,我覺得不公平。
我們不是坐在家中開著電腦討人便宜,不是只伸手問人家拿,不是盤算著別人的財物。

你們上班有固定收入,住豪宅、著靚衫、食好野,你唔分D比我地,為什麼我們手作人一定要分享出來!

呻完了!入正題!點到即止的教學,睇就睇!唔睇請移玉步!



塗白膠漿黐上仿沙糖



用白膠漿把仿沙糖攪成一舊舊,黐在豬扒上



塗上塑膠彩


2 則留言:

  1. 我覺得你好偉大. 人家說什麼就由得人. 清者自清

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地話,咁多人話你唔岩一定是你唔岩,唔係點會咁多人話你。
      我真係想叫佢地全部死開,有咁遠死咁遠,唔好死黎睇我D野。

      刪除